We love „Johnson’s baby bedtime cream”

Hello babies. Pentru început vreau să fie clar un lucru. Nu primesc bani pentru a face reclamă sau alte minuni. Nu promovez nimic (încă). Poate mai incolo voi fii contactată pentru a promova lucruri dar momentan nu. Şi înainte de a promova un lucru îl testez apoi îmi spun o părere sinceră despre acel produs.

11124551_398747316975013_581253854_n

Datorită internetului am descoperit multe creme pentru hidratarea pielii, le-am încercat şi… nimic, nada, nothing. Datorită Laurei Muşuroaea am descoperit o magie la borcan. Pielea mea are nevoie de multă hidratare şi cum am spus mai sus am încercat enşpe mii de creme dar fără rezultat bineînţeles, până am dat de crema de la „Johnson’s baby bedtime cream”.

Deci, magie la borcan nu alta. Miroase atât de bine şi am rămas uimită că mirosul persistă pe piele chiar şi 2 zile. Te relaxează nemaipomenit şi revenind la partea de hidratare… n-am nimic ce să-i reproşez. Hidratează foarte bine, miroase foarte bine, te relaxează… ca să nu mai spun că este şi foarte accesibilă.
Nu mai sunt sigură dacă de la prima aplicare şi-a făcut efectul dar de la a doua sigur. Nu cred că voi mai găsi o crema ca aceasta dar nu am de gând să caut alta prea curând, ne înţelegem de minune una cu cealaltă.
Nu toate produsele de bebeluşi usucă pielea, unele chiar fac minuni. We love „Johnson’s baby bedtime cream”.

4 gânduri despre “We love „Johnson’s baby bedtime cream”

  1. Mereu raman uimita cum produsele de bebelusi sunt de „n” ori mai bune ca produsele destinate pt acel lucru. Tin minte ca dupa epilat facusem niste bubite pe picioare , am cumparat la recomandarea cuiva o crema din DM pt bebelusi ( fund de bebelusi chiar :))) ) si dupa doua aplicari aveam o piele ft fina si fara bubite ❤ deci da… Magie :))

    Apreciază

  2. Pare interesanta. Eu pana acum am folosit doar uleiul cu levantica (pe post de lotiune dupa plaja) si samponul (am fost sfatuita de cineva pe blog sa il folosesc pentru spalarea pensulelor). Pana acum am fost super multumita de produsele lor.

    (offtopic: Blogurile noastre s-au nascut in aceasi zi 😀 )

    Apreciază

Lasă un răspuns

