Ser contur ochi şi buze

În sârşit am găsit un ser care chiar îşi face treaba „peste noapte”. Într-o dimineaţă m-am trezit cu buzele extrem de crăpate cum nu le-am avut în viaţa mea, mi-am dat cu un balsam încercând să maschez un pic urâţenia lor. M-am dus într-un supermarket încercând să-mi găsesc un ser, balsam, orice care îmi poate salva buzele.

O fată foarte drăguţă mi-a recomandat serul de la Gerovital Plant. La început mi-a spus că se văd rezultate chiar după prima aplicare şi că în cel mai rău caz din a doua. Nu am crezut deloc dar am dat din cap, am zâmbit şi am încercat să par uimită şi în acelaşi timp încântată. Într-un final după mai multe discuţii l-am cumpărat.

224978_409916619191416_8734218083394204976_n

Teoretic se aplică dimineaţa şi seara, pe pielea din zona ochilor şi a buzelor. Se masează uşor până la completa absorbţie în piele. Voiam să îmi refac buzele cât mai repede aşa că am mai aşteptat câteva ore pentru a se face seară apoi l-am aplicat.

Textura este uşor apoasă iar după aplicare nu îl „gustaţi”, are gustul uşor amărui.

11210433_409916602524751_5556161718024760283_n

Vă spun sincer că a doua zi dimineaţa buzele mele aproape că erau vindecate. Am continuat să-l aplic şi deja de la a 3 aplicare buzele erau complet vindecate.

Pe zona ochilor nu l-am aplicat încă, dar vă voi ţine la curent.

Recomand cu mare mare drag acest produs pentru cele care aveţi buzele crăpate. Aştept părerile voastre legate de acest ser. Vă pup.

2 gânduri despre “Ser contur ochi şi buze

Lasă un răspuns

