Favoritele lunii mai 2015

Hello babies!

Vin cu un mic anunţ pentru voi. M-am gândit să încep şi eu să fac „Favoritele lunii”. Nu consum foarte multe produse într-o lună, dar sunt suficiente cât să scriu o postare. Consider că aşa vă pot sfătui mai bine în legătură cu anumite produse şi îmi puteţi recomanda la rândul vostru diferite produse.
Voi începe acest post cu „Favoritele lunii mai”.

11406849_420255011490910_5538309882233511327_n

Voi începe cu produsele pentru faţă. Primul produs pentru faţă este din gama Gerovital Happiness CC Cream în nuanţa cea mai deschisă. Acest CC Cream este perfect pentru zilele în care iesiţi la cumpărături, la o plimbare în parc etc… . Îmi place că nu încarcă tenul, îi dă un aspect foarte natural, acoperă bine pentru un CC Cream şi miroase divin. Deci când l-am luat din raft mirosea până şi cutia a zmeură. După părerea mea nu ar mai fi nevoie neaparat de pudră dar eu pun şi puţină pudră ca să reziste şi mai mult. Rezistă bine şi fără dar pentru zilele în care vă plimbaţi prin parc o zi întreagă merge să aplicaţi şi puţină pudră.

11415371_420253534824391_362352888158734973_n

STAY MATTE de la RIMMEL LONDON

Nu cred că mai este nevoie să o laud atât de tare având în vedere că se regăseşte în toate blogurile de beauty. Este o pudră bună care îşi face treaba perfect. În ultima vreme doar pe ea o am in portfard.

Tot din gama Gerovital Happiness este vorba despre crema hidratantă matifiantă pentru ten gras-mixt. Iniţial am luat-o pentru că scria pe ea că reglează secreţia sebumului. Sinceră să fiu nu e cine ştie ce, cred că sunt şi creme mai bune. Are efect matifiant aici n-am ce-i reproşa şi miroase genial. Imi vine să o mănânc, la propriu. După ce o aplic îmi dă o stare de bine, parcă îmi dă mai multă energie.

11407005_420253521491059_9074815394063412046_n

Flormar Concealer în nuanţa Soft Beige 05

Folosesc acest concealer de vreo vreo 9-10 luni. Deci se termină extrem de greu. Este nuanţa cea mai deschisă (cred), are o textură cremoasă, acoperă foarte bine roşeaţa, cearcănele chiar şi coşurile. Rezistă foarte bine mai ales dacă acoperiţi cu pudră.Este de tip ruj, la început îl aplicam direct dar în timp am început să-l aplic cu degetele deoarece devenea tot mai mic şi imposibil de aplicat. Preţul este unul accesibil zic eu, mai ales că se termină extraordinar de greu, a fost în jur de 41 de lei.

Flormar Dipliner

Cu acest tuş am început eu să-mi trasez liniile. Am intrat la Flormar şi am cerut un tuş mai de începători. Fata de acolo nici nu a stat pe gânduri si mi-a recomandat tuşul dipliner. Are o pensulă foarte ţeapănă şi nu se deteriorează în timp. Ea rămâne intactă de la prima până la ultima folosire. Nuanţa este foarte puternică iar liniile sunt precise. De atunci n-am mai încercat alt tuş, adică de vreo 4 ani. Borcănelul este unul foarte mic dar durează destul de mult, cam 3-4 luni mă ţine şi îl folosesc zilnic. Preţul este foarte accesibil, în jur de 19-20 de lei.

Creionul pentru sprâncene de la Kallos, nuanţa 02

Este cremos şi uşor de folosit şi vine cu o periuţă pentru periat sprâncenele. Nu prea am ce să zic despre el decât că este foarte bun şi îl folosesc de vreo 4 luni. Un minus ar fi că trebuie ascuţit.

Balsamul de buze de la Nivea „Fruity Shine Cherry”

Iubesc balsamurile de la Nivea sunt preferatele mele, mai ales pe timpul verii pentru că au miros de citrice, hidratează foarte bine şi dă şi culoare buzelor.

10965861_369538719895873_2050291972_n

Hair Elixir ARGAN OIL de la Natura

Uleiul de argan face minuni, la propriu. Acest ulei este multifuncţional, îl folosesc pe lungimea firului de păr, la vârfuri, recent îl folosesc şi vara pe picioare înainte să ies afară pentru a le da strălucire şi uneori mai pun şi un strop 2 pe gât pe post de parfum. Pe ultimele două le-am aflat de la Laura Muşuroaea.

10995490_420253481491063_5743742905560834262_n

SO ELIXIR de la Yves Rocher Eau de toilette

Am tot mirosit parfumul dar nu-i pot descrie deloc mirosul. Este feminin, îl folosesc vara, mirosul persistă destul de mult în jur de 7 ore. Din păcate l-am terminat dar nu-l mai recumpăr deoarece mai am vreo 4 parfumuri noi pe care nu le-am folosit deloc

10885084_420253504824394_702384642329027428_n

Şerveţele umede de la Farmec cu Gălbenele

Din geantă nu-mi lipsesc niciodata serveţelel umede. După ce ies afară după 2-3 ore îmi simt mâinile foarte murdare şi prăfuite, folosesc un şerveţel apoi mi le simt foarte curate şi împrospătate. Are un miros plăcut de gălbenele şi sunt fără parabeni.
Voi ce produse aţi folosit? Aştept în comentarii aici pe Facebook sau Instagram. Vă pup.

2 gânduri despre “Favoritele lunii mai 2015

Lasă un răspuns

