Favoritele lunii iunie 2015

După cum puteți vedea și în titlu, revin cu favoritele lunii iunie. Nu mai o lungesc foarte mult așa că hai să vedeți ce am mai consumat în luna iunie. Vă avertitez că vor fi muuulte produse de la Gerovital.

Încep tot cu produsele pentru față iar primul produs este crema de la Gerovital Happiness cu extract de afine pe care sigur o știți din favoritele lunii mai. Pe timp de vară îmi place să folosesc produse mâncabile iar crema asta este una dintre ele. Vara îmi plac mult produsele cu miros de citrice mai ales că vara se mănânca muulte fructe și apar fructele mele preferate. Deci revenind înapoi la ale noastre, crema asta e genială, abia aștept să încerc și altele, sper că tot din această gamă.
Continui cu crema de ochi tot de la Gerovital, nu o folosesc mereu pentru in zona ochilor, in general o folosesc pentru buze, dar își face treaba atât la ochi cât pe buze și asta in cel mai scurt timp.

11745909_430666153783129_6617974564853649393_n

Trec la produsele pentru ochi și încep cu cele două rimele de la Maybelline. Colossal Volum’ Express Mascara și The Falsies Volum’ Express. Amândouă sunt nemaipomenite și fac ceea ce spun ei. Oferă mult volum genelor înca de la prima aplicare, nu se lipesc genele între ele din contră chiar le separă, rezistă foarte bine și le alungește foarte mult. Peria este cea clasică cu peri deși.

Creionul verde de la Kallos în nuanța 09
Mi-a placut foarte mult acest creion, sunt la al doilea chiar. Are o culoare frumoasă și este destul de cremos. Exact ca și creionul pentru sprâncene din favoritele lunii mai, are același minus, trebuie ascuțit.
Rimelul de la Essence I love Extreme crazy volume mascara, am vrut să vorbesc separat despre el deoarece l-am cumpărat recent. Am fost in Auchan la cumpărături la 23:00 pentru că îmi trebuiau neapărat unele lucruri și printre ele se afla și un rimel. Am ajuns la casă apoi am realizat că am uitat să cumpăr rimelul. Am alergat repede înapoi, casa bineînțeles a stat după mine, auzeam la fiecare 2 minute pe femeia care spunea să ne îndreptăm către casă. Eram foarte grăbită încât n-am mai stat să-mi aleg unul. Fiind roz mi-a sărit repede în ochi așa că l-am luat pe el. Când am ajuns acasă am realizat că este de la essence. La început n-am crezut că ar face mare lucru dar am rămas plăcut surprinsă. Nu l-am folosit de multe ori nu vă pot spune mai multe despre el acum, încă este în perioada de probă dar până acum este bun.

11695512_430666043783140_1075065731159764682_n

Hair Elixir Argan Oil de la Natura
V-am vorbit despre el și în favoritele lunii mai și cred că o să vorbesc despre el în toate favoritele. Face minuni, miroase și foarte bine.
Loțiune regenerantă cu petroleum de la Gerovital
Este un tratament cu vitamina A, E și ulei de ricin. Inițial l-am cumpărat pentru a combata căderea părului și până acum își face treaba. El mai stimulează circulația sanguină la nivelul pielii capului și întăreste și regenerează firul de păr.

Șampon regenerant de la Gerovital
Îl folosesc în paralel cu Loțiunea regenerantă cu petroleum și conține extracte naturale de Brusture, Coada Calului, Mesteacăn, Rosmarin și Salvie. Împreună cu keratina șamponul este potrivit întreținerii tuturor tipurilor de păr mai ales dacă aveți părul degradat în urma vopsirilor și tratamemtelor de styling. Încă nu îmi pot face o părere pentru ca tratamentul este de 2-3 luni așa că voi scrie separat despre el, dar până acum a fost ok.

11227864_430666063783138_6672515361001612486_n
Voi ce produse ați consumat? Aștept în comentarii aici, pe Facebook sau Instagram. Vă pup

2 gânduri despre “Favoritele lunii iunie 2015

Lasă un răspuns

