Lama BIC Miss Soleil

După mai multe căutări am găsit în sfârşit o lamă care să-mi placă şi care să-şi facă treaba foarte bine.
Ştiu că nu este tocmai ok să folosesc o lamă dar eu mă număr printre persoanele care nu suportă durerea. Deci nu o suport absolut deloc. Singura durere pe care o suport şi pe care sunt nevoită să o suport pentru că n-am încotro este durerea provocată de benzile pentru mustăcioară.
Să revenim la lamă.

image

Ea are 3 lame acoperite cu un strat de crom şi polimer pentru un ras eficient.
Din punctul meu de vedere acest aparat de ras este unul super bun şi foarte eficient, îşi face treaba foarte bine.
Mă bucur mult că a apărut o astfel de lamă deaorece în trecut am mai încercat câteva şi pe lângă faptul că nu şi-au făcut treaba m-am mai trezit şi cu iritații foarte urâte.
Vă spun sincer că n-am avut niciun fel de iritație de la Miss Soleil.

image

Are şi o bandă lubrifiantă cu vitamina E iar aceasta oferă un ras neted şi foarte confortabil.
Mânerul este unul ergonomic foarte confortabil şi uşor de folosit pe lângă design-ul super drăguț cu decupaje florale.

image

La început n-am vrut să dau banii pe setul de 4 lame pentru că nu credeam să fie atât de bun, sinceră să fiu credeam că design-ul costă cel mai mult.

image

În toate hipermarket-urile în care am fost am găsit doar seturi nu şi la bucată. Am aşteptat câteva zile apoi am încercat in DM. Am avut mare noroc pentru că era ultima bucata.
Lamele vin în două culori, roz şi albastru. Sunt foarte încântată de Miss Soleil şi am ales culoarea roz pentru  deoarece arată aşa girly dar cât de curând voi o voi achiziționa şi pe cea albastră.

2 gânduri despre “Lama BIC Miss Soleil

Lasă un răspuns

