Ce şampoane am mai folosit

image

Cam aşa arată gama mea de şampoane din ultima perioadă. Am un păr destul de lung şi extrem de pretențios deci nu mi se potriveşte chiar orice şampon.
O să vă vorbesc despre fiecare în parte, ce mi-a plăcut şi ce nu mi-a plăcut şi cum s-a manifestat parul meu.

image

L’OREAL PARIS ELSEVE FIBRALOGY

Am vrut să încep neapărat cu el pentru că nu mi-a plăcut absolut deloc.
Eu mă spăl pe cap de 2 ori uneori şi de 3. Prima dată înmoi părul apoi trec la spălat. Acest şampon face destulă spumă, miroase bine dar atunci când l-am uscat scalpul meu era extrem de lipicios. Puneam mâna în cap şi efectiv mi se lipeau degetele între ele. Prima oară am crezut că a încercat cineva să facă o glumă proastă şi să-mi pună lipici ceva.. în şampon dar din păcate nu a fost aşa. A 3 a zic am zis să-i mai dau o şansă dar degeaba. Parcă era mai rău. Am încercat mai apoi să mă spăl cu alt şampon dar degeaba, era mult prea lipicios. Nu l-aş mai recumpăra în veci. Poate părul meu e prea pretențios. Mama spre exemplu a folosit şi ea acest şampon şi ei chiar îi prieşte. Mie… deloc.

image

GARNIER Ultra DOUX VITALITY SHAMPOO

Inițial l-am luat pentru că mi-a plăcut mirosul şi pentru că am citit că conține  ceai verde. Şamponul conține ceai verde, lămâie, eucalipt, urzică şi verbena.
Mi-a plăcut, a persistat mirosul în păr cam 2 zile, a fost ok, nu a făcut nimic special dar nu cred că l-aş mai recumpăra pentru că sunt în căutare de altele.

image

GARNIER Ultra DOUX

L-am cumpărat pentru mirosul de caise, deci îmi venea să-l mănân, la propriu. Şamponul mai conține şi ulei de migdale iar în combinație cu caisele… miroase divin. Nici acesta nu a făcut nimic special dar mi-a plăcut şi cred că l-as mai recumpăra pentru miros.

image

Alix Natura Moroccan Argan Oil

Acest şampon mi-a plăcut şi nu mi-a plăcut. Mirosul este într-un fel de ulei de argan dar cred eu că mai are ceva… dar în principiu predomină mirosul de ulei de argan.
Nu mi-a plăcut pentru că practic nu face spumă deloc. A trebuit să pun o tonă ca să facă cât de cât spumă şi aşa l-am terminat cam într-o lună sau chiar mai puțin.
În schimb mi-a plăcut că mi-a deschis culoarea părului si e mai luminos dar nu l-aş mai recumpăra din cauza faptului că trebuie să pun o tonă de şampon pentru a face spumă şi eu având părul destul de lung îl termin în mai puțin de o lună.

image

Şampon regenerant GEROVITAL PLANT TRATAMENT

Acesta este un tratament pe care îl urmam, l-am pus un pic pe pauză pentru a-mi căuta alte şampoane dar curând voi începe din nou tratamentul.
O să vorbesc strict de şampon iar de tratament o să vorbesc într-un viitor articol.
Şamponul miroase genial. El conține extracte naturale de Brusture, Coada Calului, Mesteacăn, Rosmarin, Salvie şi keratină. Îmi place că îmi lasă părul foarte moale la atingere, catifelat şi curat. Mai multe o să vă spun într-un articol separat.

image

SYOSS KERATIN PERFECTION

Am vrut să-l las la urmă deoarece este cel mai bun şampon pe care l-am încercat vreodată. Mă înțeleg de minune cu el, miroase super bine şi are o culoare genială. În momentul de față îl folosesc şi sunt la a 7 sau a 8 a sticlă şi când îl voi termina voi încerca alt şampon tot de la SYOSS, cred că este nou…

Voi ce şampoane folosiți?

2 gânduri despre “Ce şampoane am mai folosit

Lasă un răspuns

