Primul meu TAG

Acum e acum. Am vrut să fac ceva diferit aşa că am zis să încerc să fac şi eu un mic TAG din 10 întrebări.

1. De ce ai ales să devi blogger de beauty?

Recent am ales să devin blogger de beauty deoarece în trecut am fost blogger pe partea de dezvoltare personală dar cu toate acestea citeam alți bloggeri de beauty şi îmi plăcea mult munca lor şi eram tot mai fascinată de beauty şi aşa… am devenit blogger de beauty.

2. Ai ceva cu persoanele care au tatuaje?

Nu, nu am absolut nimic cu aceste persoane, consider că gusturile nu se discută şi că fiecare persoană face ceea ce vrea cu propriul corp.

3. Ce bloggeri urmăreşti?

În ultimul timp nu prea mai urmăresc mulți bloggeri pentru că de-a lungul timpului am devenit destul de selectivă iar în momentul de față o urmăresc pe Laura Muşuroaea, Adina Meg şi evident persoanele nominalizate pentru a face acest TAG.

4. Vrei să treci de la blogger la vlogging?

Ăăă… sinceră să fiu chiar mă gândeam la asta anul trecut doar că acum aş vrea să mai aştept un pic să mai prind experiență, să am şi timp, anul acesta nu pot sigur deoarece dau BAC-ul, poate la anul… cine ştie dar chiar mi-ar plăcea iar dacă mă decid să trec şi pe YouTube vreau să o fac bine şi evident, nu renunț la blog.

5. Consideri că trebuie neapărat să te machiezi ca să arăți bine?

Evident că nu, ca să arăți bine nu trebuie neapărat să te machiezi. Poți arăta bine dacă eşti îngrijită şi te simți bine în pielea ta. Consider că poți arăta bine dacă te pensezi frumos, dacă îți iei „mustăcioara”, dacă ai pielea hidratată şi frumoasă, cu un aspect plăcut şi curat iar această „regulă” intră şi la păr, dacă îl ai curat şi îngrijit este perfect.

6. Ai 3 produse de machiaj la care nu poți renunța? Care sunt acelea?

Păi… BB Cream-ul/fondul de ten, mascara şi rujul.

7. Ce îți place să faci în timpul liber pe lângă blogging?

Îmi place să mă uit la filme, seriale, clipuri pe YouTube, să mă plimb cu câinele, să mai fac câteva cumpărături extra şi de ce nu, mai şi citesc.

8. Îți place sportul? Ce sporturi practici sau ai practicat?

Da, îmi place mult şi am practicat gimnastica, baletul şi înotul. În momentul de față nu practic niciun sport dar aş vrea să mă reapuc de înot.

9. Te-ai muta în altă țară? Care?

Nu cred că m-aş muta în altă țară. M-am născut în Bucureşti şi-mi place foarte mult. Nu cred ca m-aş muta definitiv doar aş vizita. Îmi place mult să vizitez alte țari, momenta  am vizitat doar oraşe din România dar aş vrea să vizitez Anglia şi Barcelona.

10. Ce îți aduce aminte de casă?

Mâncarea tipic românească, cea de sărbători mai ales.

–––––

Acesta a fost TAG-ul şi nominalizez mai departe pe Oana şi pe Alexandra Cristea ( Bittersweet by Alexandra Cristea ).

2 gânduri despre “Primul meu TAG

Lasă un răspuns

