Shopping: Cosmetice & Scholl Velvet Smooth

Din nou ceva nou. Cred că ați observat că îmi place să vin mereu cu ceva nou şi că îmi place să încerc mereu altceva. Articolul de astăzi o să fie unul de shopping. Sper să vă atrag atenția cu unele produse.

image

După cum puteți vedea sunt mai mult produse de corp şi păr.

image

Am ales să încep cu gelul de duş de la Dove. Gelurile Dove sunt preferatele mele şi nu cred că mă întorc de la shopping fără un gel de duş de la Dove. L-am ales pe cel clasic, am uitat să păstrez celelalte geluri de duş terminate aşa că numai acesta va fi în favorite.

image

Continui cu alt gel acesta este de la Nivea şi este sub duş. L-am mai încercat, nu este prima oară, ştiu ce poate şi îmi place mult. Am mai cumpărat unul pentru că… ciudat, gelurile de sub duş le termin extraordinar de repede :)).

image

Tot Nivea, nu se putea altfel. Am zis dacă tot mi-am luat 2 geluri de sub duş de ce să nu-mi cumpăr şi un lapte de corp? Tot Nivea bineînțeles. Nu e prima dată când îl folosesc, chiar dacă e vară şi prefer ceva pe bază de fructe, citrice… mi-a fost dor de mirosul clasic.

image

Niciodată nu e prea multă Nivea. Acest anti-perspirant se numără printre preferatele mele. Nu este chiar pe primul lor dar… e pe undeva pe acolo, sa zicem că este în top. Miroase bine, rezistă bine, nu pătează… într-un cuvânt „perfect”.

R

image

Vara am pielea destul de uscată mai ales că apă nu prea beau. N-am ştiut ce crema sa-mi cumpăr iar fata de acolo care făcea reclamă cred… mi-a recomandat această cremă. Acum să vedem ce o fi de capul ei.

image

Nu puteam să nu îmi cumpăr şi şamponul meu preferat, ba chiar am luat 2 ca să fiu sigură că nu rămân prea curând în pană. Din păcate balsamul care se pupă cu acest şampon nu l-am mai găsit, o să mai caut zilele astea, sa vedem poate am noroc.

image

După ce îl termin pe cel de la Syoss îl încep pe cel de la Pantene. În magazin mi-am adus aminte că am balsamul care se pupă cu acest şampon şi am zis să le încerc pe amândouă să vedem ce e de ele.

image

Pentru că seara când ies afară am o problemă cu țânțarii (şi când dorm) am zis de ce nu? L-am încercat şi anul trecut şi şi-a făcut treaba foarte bine. Chiar dacă vara e pe terminate nu mai suportam țânțarii şi cred că-l pot folosi şi la anul.

image

Şi acum… chiar nu ştiu ce să vă spun despre această pilă. Ieri am folosit-o prima oară şi şi-a făcut treaba… dacă vreți săptămânile astea o să-i fac un review complet. Până acum nu m-a dezamăgit.

–––––––

Voi ce ați cumpărat zilele, săptămânile astea?

2 gânduri despre “Shopping: Cosmetice & Scholl Velvet Smooth

  1. Am cumparat multe saptamanile astea :)) Gelul crema sub dus de la Nivea am vrut sa mi-l iau si eu zilele astea, era o promotie cu 15 lei 🙂 Am zis totusi pas ca am prea multe geluri de dus acasa. Eu personal nu ma inteleg bine cu sampoanele Pantene, imi provoaca matreata si culmea este facut de acelasi producator cu Head&Shoulders (care ma scapa de matreata). Si da! Eu una as vrea sa citesc un review pentru pila 🙂
    Sa folosesti tot ce ti-ai cumparat cu placere :*

    Apreciază

    • Eu as face colectie de geluri de dus sunt obsedata. Pana acum n-am incercat niciodata sampoanele de la Pantene sper sa n-am neplaceri cu el mai ales ca si eu am ceva probleme cu matreata dar nu foarte mari. O da fac un review si la pila.
      Mersi frumos, te pup :*

      Apreciază

Lasă un răspuns

