Liebster Awards: Discover new blogs!

Pentru început vreau să-i mulțumesc lui Mari pentru nominalizare. N-am mai fost nominalizată până acum la acest gen de TAG-uri aşa că o să trec direct la reguli apoi la întrebări/răspunsuri.

Regulile premiilor sunt cele de mai jos:

-Mulțumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei in postare ;
-Răspunde la toate întrebările primite ;
-Nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followeri;
-Formulează 11 întrebari la care să răspundă cei nominalizați de tine;
-Nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
-Trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, pentru a îi informa ;

Am fost nominalizată de 2 ori pentru a face aces TAG aşa că voi începe cu prima nominalizare şi voi termina cu a 2 a.

1. De ce ai început un blog?

În trecut aveam un blog pe partea de dezvoltare personală iar după câțiva ani am trecut la beauty. Blogul acesta l-am început din plăcere, mă pasionează acest lucru şi nu în ultimul rând am vrut să încep cu un canal de YouTube dar fiind un pic timidă am zis hai să încep cu un blog apoi mai vedem în timp ce-o să iasă.

2. Ce crezi despre comunitatea de blogging din Romania?

Cred că această comunitate are multe talente şi nu i se acordă prea multă atenție (cel puțin din punctul meu de vedere). Cei care sunt la început de drum ar trebui motivați şi ajutați într-un fel sau altul pentru a deveni mai buni.
Mă bucur că fac parte din această comunitate şi îmi place foarte mult.

3. Ce cauți la un blog atunci când îl citeşti?

Păi pentru început caut să fie scris corect gramatical, nu suntem toți perfecți la partea asta dar să fie scris cât de cât corect pentru a înțelege şi eu ce citesc. Apoi caut ceva ce nu are alt blog, ce nu găsesc pe altul.

4. Un mic secret când vine vorba de îngrijire?

Îngrijirea trebuie să devină o rutină iar produsele trebuiesc diversificate. Eu nu folosesc mereu aceleaşi produse.

5. Ce-ți place să faci în timpul liber?

Îmi place să ies afară să mă plimb, să ies la cumpărături, să experimentez lucruri noi, şi evident să scriu pe blog.

6. Caracterizează-te prin 3 cuvinte.

Curioasă, înțelegătoare şi prietenoasă.

7. 3 makeup artişti preferați.

Mirela Vescan, Dana Argesan, Nick Barna

8. Care este stilul tău de zi cu zi?

Casual. Acum depinde unde mă duc. Cel mai des mă duc la liceu deci aleg să mă îmbrac casual.

9. Care este locația de vis pentru o vacanță perfectă?

Oriunde mă duc cu prietenii apropiați.

10. Care este mirosul care te duce cu gândul la copilărie?

Cu siguranță mirosul de la găluştele cu prune.

11. Ce faci să te relaxezi?

Mă uit la un film/serial/tv şi dorm.

Acum voi trece la cea de a 2 a nominalizare. Am mai fost nominalizată de Ana şi țin să-i mulțumesc şi ei pentru nominalizare.

1. Care este povestea ta?

Dacă aş sta acum să o scriu n-aş mai termina. Sunt doar o fată pasionată de beauty, bloguri şi vloguri. Vreau să-mi fac cât mai bine treaba şi să nu dezamăgesc pe nimeni.

2. Povesteşte-mi o amintire haioasă de-a ta legată de beauty sau fashion.

Într-o dimineață am venit foarte obosită de la un majorat apoi dupa ce am reuşit (cu greu) să mă schimb m-am dus la baie să mă spăl pe dinți şi am încurcat pasta de dinți cu o cremă de mâini. A fost groaznic dar a doua zi am râs.

3. La ce visezi cu ochii deschişi?

La viitorul meu, dar nu mereu, am eu momente când visez cu ochii deschişi.

4. Cum te relaxezi?

Am mai răspuns la întrebarea asta, mă uit la filme/seriale/tv sau dorm.

5. Ce aşteptări ai de la blogul tau?

În primul rând am aşteptări de la mine, să fiu cât mai bună pentru a ridica şi blogul încet-încet.

6. Ce aşteptări ai de la cititorii tăi?

Vreau doar să comunice cu mine, să-mi spună ce articole mai vor, ce produse îmi recomandă etc…

7. Care sunt paşii pe care îi urmezi atunci când redactezi un articol?

În primul rând verific dacă am mai scris sau nu articolul respectiv, apoi sunt atentă la punctuație, gramatică şi exprimare.

8. În funcție de ce îți alegi subiectele?

Le aleg în funție de ce îi lipseşte blogului.

9. La ce evenimente ți-ar plăcea să iei parte şi de ce?

Aproape orice fel de eveniment deoarece îmi place să capăt experiență şi să învăț lucruri noi, mai ales din domeniul în care sunt eu. Beauty blogging.

10. Cine este modelul/idolul tău?

În ceea ce priveşte beauty blogging-ul nu am pe nimeni.

11. Ce sfat ai da unei persoane care doreşte să intre în lumea blogging-ului?

Să fie el/ea, să nu se lase influențat fe nimeni.

Acestea au fost răspunsurile mele iar întrebările mele pentru ceilalți sunt:

1. De ce ai ales blog şi nu un canal de YouTube?
2. Ce crezi că îi lipseşte blogului tău?
3. Care este blogger-ul tău preferat?
4. Cât crezi că o să mai continui cu blogul?
5. Ce îți mai place să faci pe lângă blogging?
6. Ce părere ai despre blogul persoanei care te-a nominalizat?
7. Cine te-a încurajat ca să îți faci un blog?
8. Cât de departe crezi că poți ajunge cu blogul?
9. De ce ai ales să-ți faci un blog de beauty şi nu alt domeniu?
10. Ce îți place cel mai mult beauty sau fashion?
11. Ce părere ai despre cititorii tăi?

Acestea au fost întrebările iar cei nominalizați de mine sunt:

1. Adelina
2. Alessandra
3. Maria
4. Ana
5. Adina Naneş
6. Alexandra Cristea
7. Andreea
8. Mia Georgeta
9. Cristina Maier
10. Blog CuLore
11. Irina Rosianu

4 gânduri despre “Liebster Awards: Discover new blogs!

  1. Stai ca mi-am amintit o super faza: Banchetul din cls. a 8a, Voineasa, hotel, etajul 8, baloane cu apa, stat pana tarziu si proful de geografie care statea vis-a-vis de camera noastra. S-a gandit ca e o idee buna sa ma trezeasca la 7 dimineata ca sa ii imprumut niste pasta de dinti (era cu periuta in mana!). Am pus mana pe recipient, i-am stors pe periuta pasta si am inchis usa. M-am bagat la somn… nu am adormit bine ca mi-am dat seama ca i-am dat sa se spele pe dinti cu solutie impotriva cosurilor… Ani mai tarziu i-am spus asta si am ras cu pofta! Ah… amintirile astea…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

