Favoritele lunii: Iulie 2015

A venit ziua pentru a vă arăta favoritele lunii iulie. Nu sunt foarte multe, sunt doar cele esențiale. La sfârşit, după ce termin cu favoritele lunii în materie de beauty o să vă spun şi câteva random favorite, dacă există.

image

Favoritele arată cam aşa… cum am spus nu sunt foarte multe, doar cele pe care le-am folosit aproape în fiecare zi.

image

Am terminat din nou un şampon de la Syoss, ştiți cât îmi place, ne înțelegem foarte bine, miroase super… e perfect.

image

Nu este prima dată când o folosesc, anul trecut tot la ea am apelat. Îți lasă senzația de răcoare, miroase mentolat, intră repede în piele şi cel mai important este că nu lasă senzația aia de piele strânsă.

image

Ştiți deja cât de importantă este hidratarea, mai ales la plajă. Nu uit niciodată balsamul de la Nivea. Este foarte hidratant, miroase genial şi oferă şi culoare.

image

Cred că această cremă a mai apărut în favorite. Înainte de a-mi aplica BB Cream-ul aplic această cremă. Îmi place că miroase a afine, matifiază şi reglează cât de cât excesul de sebum.

image

Sunt sigură că ați mai auzit şi citit despre acest CC Cream. Eu îl am în varianta cea mai deschisă cu zmeură. Îmi place că este lejeră, acoperă bine, miroase genial şi nu dispare de pe față atât de uşor.

image

Am reuşit să termin acest parfum. Mai aveam puțin şi am zis să-l termin. Îmi place mirosul, sunt sigură că a apărut în colecția mea de parfumuri, îl găsiți aici .

image

Aceştia sunt ochelarii mei de vedere, îi am cam de 2 luni, afară devin puțin negrii iar într-o încăpere devin transparenți şi au reflexii verzi (sper că am zis bine).

Random favorite

– A fost ziua mea, am împlinit 18 ani, majorăăă yeeeyyy.
– Este vară, cald şi frumos.
– Am reuşit să mă ocup mai mult de blog.

–––––––

Cam acestea au fost favoritele lunii iulie 2015. Ne (re)vedem curând cu un articol nou. Vă pup.

Lasă un răspuns

