Alpi Fresh – Balsam gel Taina Urşilor

Revin cu un articol ceva mai diferit. Nu este tocmai unul de beauty dar să zicem că se încadrează cât de cât deoarece este vorba despre un fel de „cremă” care de fapt este un balsam, gel.

Acum câteva zile am reuşit „performanța” de a ma lovi la mână, mai precis la încheietură. Eram pe fugă iar când am vrut să închid uşa camerei mele nu ştiu cum mi-a intrat mâna în spațiul acela mic dintre clanță şi uşă. Pe moment nu mi-am dat seama dar cand am vrut să-mi iau mâna de pe clanță am reuşit să-mi îndoi încheietura. Nu ştiu cum am reuşit dar… am reuşit :)).
Pe parcursul zilei n-am simțit o durere atât de mare dar spre seară am început să simt cum durerea se accentuează.
Cu două zile înainte de incident mama şi-a cumpărat o „cremă” care v-am spus mai sus că nu este chiar o cremă ci mai mult un gel.
Este vorba de „Taina Urşilor” de la Alpi Fresh.

image

Durerea era destul de mare şi chiar am vrut să o încerc să văd cum e. Deobicei nu dau mare importanță la astfel de incidente dar durerea fiind destul de mare nu aveam încotro, am preferat să văd dacă mă descurc singură fără să apelez la un doctor. Din fericire m-am descurcat şi singură.

Acest balsam-gel este destinat îngrijirii pielii cu extracte din 12 plante.
Are o textură gelatinoasă şi are un miros foarte mentolat.

image

Am aplicat-o pe o zonă mai mare pentru a fii sigură de efect. La 5 minute după aplicare am simțit cum zona respectivă se încalzea foarte tare, semn că îşi face treaba.
Acest gel mai relaxează muşchii rigizi şi stimulează circulația sângelui. Dacă nu mă înşel cred că este bună şi pentru oase şi febra musculară.
Nu trebuie aplicată pe mucoasă sau pe ochi deoarece este foarte mentolată şi nu face deloc bine. Prețul este foarte accesibil, undeva pe la 14 lei oricum până în 20 şi chiar îşi face treaba.

Dacă sunteți curioase de unde o am mă puteți întreba în comentarii deoarece acum chiar nu îmi vine în minte numele magazinului.

–––––––

V-am stârnit curiozitatea?

Ne (re)vedem curând cu un nou articol. Vă pup :* .

4 gânduri despre “Alpi Fresh – Balsam gel Taina Urşilor

  1. Si eu o am, este mereu prezenta in casa. Cum mai mereu eu stau foarte mult in picioare este perfecta pentru durerile musculare 🙂 Asta si arnica 🙂 Sper ca esti mai bine si te pup:* Ai mai multa grija :)) ( vorbesc eu cea care se loveste de tot ce este in jurul ei ).

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mai fetelor, de ce nu incercati sa scrieti corect gramatical? Imi place mult sa iti citesc blogul, dar cand vad „pentru a fii sigura” sau „deobicei”, mai ca as renunta sa intru sa citesc.:( poti sa nu aprobi sau sa stergi comentariul. Te rog sa ai mai multa atentie. Cu drag, someone who cares about bloggers!

    Apreciază

    • Bună şi ție. Nu am de ce să şterg comentariul, de data asta încerc să cred că este o critică constructivă dar când spui că „mai ca as renunta sa intru sa citesc” pai asta deja e amenințare? Nu prea înțeleg de ce ai spus „mai fetelor” că doar eu am greşit, nu este nevoie să me ționezi toate bloggeritele. Nimeni nu e perfect, până la urmă acest blog este unul de beauty nu gramatică şi se mai întâmplă să greşeşti. Greşelile pe care le-ai spus tu mai sus nu vor fi ultimele. Nu cred eu că nu mai puteai tu să citeşti articolul din cauza a 2 greşeli. Acum îți zic şi eu, poți să renunți să-mi citeşti blogul, este alegerea ta îți spun doar ca am cititori şi bloggeri care mă citesc şi care sunt atenți mai mult la conținutul articolului decât la unele greşeli şi țin să la mulțumesc pentru asta.

      Te pup.

      Apreciază

Lasă un răspuns

