Cum şi de ce am hotărât să mă vopsesc?

Dragile mele, revin cu un nou articol şi o nouă rubrică pe blog. În această rubrică voi scrie despre experiențele mele, alegerile mele şi nu numai. Sper ca această rubrică şi articolele să fie pe placul vostru.

De foarte mult timp voiam să mă vopsesc, mai precis de 18 ani. Mama a vrut ca de mică să am părul lung, frumos şi sănătos iar din cauza asta până la vârsta de 18 ani nu am băgat nici un fel de vopsea în el. Nici stilista mea n-a vrut să audă de vopsea.
În cele din urmă am decis că vreau o schimbare şi vreau să mă vopsesc.
M-am gândit mult înainte de a face acest pas iar în urmă cu câteva zile m-am hotărât. Cum am spus mai sus m-am gândit mult înainte de a face acest pas deoarece m-am chinuit foarte mult cu părul meu şi ar fi păcat să-l stric acum. Am avut norocul să am câteva şuvițe blonde, naturale. Foarte des sunt întrebată de persoane străine ce nuanță folosesc. Când le spuneam că asta e culoarea mea naturală ori se mirau foarte tare ori nu ma credeau.

Acum o săptămână mi-am făcut o programare la tuns şi vopsit. Din fericire stilista mea nu ştie despre cine este vorba, când am vorbit cu fata de la recepție am auzit-o pe stilista mea că a întrebat-o pe ce lungime de păr. I-am spus fetei de la recepție că am părul foarte lung şi bineînțeles să nu-i spună numele meu (adevărul e că nu voiam să risc).
Mâine am programarea la ora 13:00 pe lângă alte programări în aceeaşi zi. O să am parte de o zi întreagă de răsfăț.

M-am gândit bine şi am zis că nu vreau să-mi bag vopsea la rădăcină deoarece îmi place culoarea mea naturală şi ştiu sigur că în maxim o lună o să mă plictisesc de noua culoare.
Am ales să mă fac ombre. În caz că mă plictisesc îmi pot tunde partea vopsită. Nu mă vopsesc foarte mult, doar vreo 4-5 degete. Eu am în minte ce nuanță de blond aş vrea dar prefer mai întâi să mă consult cu stilista mea. Ştiu deja că nu o să-mi iasă din prima culoarea dorită şi tocmai de asta nu vreau să-mi stric părul.

M-am documentat foarte mult în legătură cu vopsitul deoarece nu ştiam exact cu ce se mănâncă, ştiam doar aşa în mare, lucrurile de bază dar am vrut să ştiu mai multe.
Niciodată n-am vrut să mă vopsesc eu acasă sau să ma vopsească mama, chiar daca are diplomă de coafeză. Chiar şi ea mi-a spus, nu merită să mă stric acasă, mai bine mă duc la un salon şi ştiu că mă ajută, mă ajută şi cu câteva sfaturi şi iese şi foarte bine tot procesul.

image

Aşa arată culoarea părului meu, poza nu este retuşată deloc, este făcută cu un aparat foto.

–––––––

În câteva zile sau săptămâni o să revin cu rezultatul final. Sunt tare curioasă şi nerăbdătoare să aflu rezultatul.

Vă pup cu drag şi ne (re)vedem în curând cu un nou articol.

Lasă un răspuns

