Rezultatul operațiunii „şuvițe”

Revin cu rezultatul mult aşteptat. Eu m-am dus cu o idee dar am ieşit cu alta, era de aşteptat.

Nici bine n-am intrat in salon şi am început să râd cum n-am mai râs de ceva timp. Fiind prima schimbare de acest gen am vrut să vină şi mama cu mine. Zis şi făcut. Am intrat în salon şi prima persoană care am văzut-o a fost stilista mea. Prima ei replică a fost „în sfârşit ai venit la tuns”. Atunci am început să râd. Ea a fost puțin confuză. Când i-am spus că am venit şi pentru vopsit… gata, s-a terminat şmecheria. La început s-a mirat foarte tare, nu-i venea să creadă apoi a spus că ea nu mă vopseşte. Atunci mie mi-a picat fața. I-am spus că vreau să mă fac ombre şi din start mi-a spus că nu-mi stă bine. Mama s-a bucurat extrem de mult (altfel nu se putea). În timpul în care eu eram la pensat, mama împreună cu stilista mea (Iulia) au vorbit mult pe tema vopsitului. Din câte am înțeles, Iulia i-a spus mamei să facă ceva ca să mă răzgândesc deoarece nu-mi stă bine.
Am ieşit de la pensat şi m-am dus la ele. Am avut o discuția luungăă cu ele. Iulia mi-a explicat că dacă vreau să mă fac ombre cel mai bine ar fi să mă tundă în scări. Eu nu voiam sub nicio formă. Voiam să mă tund drept. După multe discuții am decis că mă fac şuvițe. Nu multe, câteva. Înainte de toate mi-a spus că după vopsire trebuie să folosesc balsamuri, uleiuri etc… iar eu fiind obsedată de îngrijirea părului ni am avut o problemă cu asta.

Mi-am făcut câteva şuvițe blonde. Toată operațiunea a fost făcută în folii pentru a-mi controla nivelul de deschidere. Dacă tot am decis să mă fac şuvițe, am vrut unele foarte deschise.
Am stat 40 de minute cu foliile în cap apoi am intrat la spălat. A clătit părul foarte foarte foarte bine apoi a folosit un şampon care se foloseşte după decolorare pentru a elimina toate rezidurile de produs din păr apoi a aplicat o mască. La final a mai folosit şi violet de gențiană.

Sunt mai mult decât mulțumită de rezultat şi mă bucur mult că nu mi-a luat în calcul ideea. Ador rezultatul mult, mult, mult.

–––––––

Ce părere aveți?

image

image

Lasă un răspuns

