Manichiura cu gel

De curând am ajuns la concluzia că sunt mult prea leneşă pentru a-mi face manichiura. Ori nu am timp, ori sunt foarte obosită ori nu am deloc chef. Singura soluție: manichiura cu gel
De curând am fost întrebată de unghii aşa că am zis să scriu un articol pe tema asta.
Pentru început eu nu mi-am tăiat niciodata pielițele pentru că n-am crezut că este neapărat un pas important, mai ales că la mine nu sunt atât de vizibile. Când am fost pentru prima oară să-mi pun unghii nu eram atât de încântată deoarece am crezut că sigur o să ajung să-mi taie pielițele. Spre norocul meu nu a fost aşa. Ba chiar mi-a spus că am făcut bine că nu le-am tăiat pentru că nu prea sunt vizibile.
M-am dus cu unghiile tăiate şi bineînțeles curate şi fără ojă.
Primul lucru pe care l-a făcut a fost să dea o formă unghiei mele şi să-mi împingă cuticulele de pe patul unghiei pentru a putea aplica gelul cât mai aproape (şi doamne vreau să vă spun din start manichiura cu gel necesită mult mult mult pilit.).
Apoi mi-a aplicat forma de construit extensia. După care mi-a fost aplicată o bază. Acum vine partea mai urâțică aş spune eu. Gelul. Mi-a aplicat un strat gros de gel rozaliu, un fel de culoarea pielii ca să zic aşa. După ce mi-a aplicat gelul la prima unghie a trebuit să bag mânuța la o lampă led. După nici 5 secunde de când am băgat mâna a început să mă ardă foarte tare deoarece se usca gelul pe unghie. Prima dată aşa e… te arde un pic mai tare dar după nu mai e cine ştie ce.
După ce a aplicat gelul pe toate unghiile mi-a scos forma aceea de constructie şi a urmat altă parte care mie nu-mi place deloc. Pilitul. Pielea din jurul unghiei o am foarte sensibilă şi imediat îmi dă sângele. A fost de muncă la mine nu glumă. Din păcate nu mai am poza cu primele unghii dar o am pe a doua (cea mai recentă) unde puteți vedea mai in detaliu unde îmi dă atât de uşor sângele.

image

Se văd de la o poştă zonele unde sunt eu mai sensibilă.
După pilit a trebuit să-mi dea cu un pic de spirt şi cred că vă închipuiți usturimea prin care am trecut. La sfârşit mi-a aplicat pe unghii un gel de sigilare, un top coat apoi in zonele afectate mi-a aplicat un fel de ulei, chiar nu-mi vine în minte numele.
Acestea au fost puse pe data de 14.07.2015 şi din păcate luna aceasta n-am mai putut să mă duc la întreținere. Mă voi duce la întreținere pe data de 10.09.2015 şi de acum încolo o să fac tot posibilul să mă duc regulat. Unghiile trebuiesc întreținute la lună nu la două, cum am făcut eu dar aceasta a fost o simplă întâmplare nefericită. Am vrut totuşi să profit de ea şi să vă arăt cum arată unghiile mele după aproape două luni.

image

Când mă voi duce la următoarea întreținere, cu ajutorul unei freze îmi va îndepărta french-ul. Se mai poate îndepărta şi cu o pilă, e mai mult de muncă dar pentru cine nu suportă freza e perfect. Slavă Domnului mie chiar îmi place cu freza.
Pentru acele dintre voi care vă este teamă să nu aveți neplăceri şi să se desprindă sau să se rupă o unghie nu-i problemă, stați fără grijă. Dacă produsele folosite pe unghii sunt de calitate nu există nici un fel de problemă. Mai sunt şi excepții când pur şi simplu se mai desprind dar i se poate întâmpla oricui. Eu încă n-am avut această neplăcere.

–––––––

Vreți să postez o dată pe lună un articol cu manichiura? Aştept în comentarii răspunsurile voastre.

Ne (re)vedem curând cu un nou articol.

6 gânduri despre “Manichiura cu gel

  1. Ohhhhh nu e deloc bine ce s-a întâmplat cu ale tale unghiute și cuticule! !! Trebuie mai multa grija atunci când pileste pe lângă cuticule, pentru ca zona aceea este extrem de sensibila. ..mai ales ca folosește și instrumentul de cuticule înainte. ..tipa care ți le pune este începătoare ??
    Sa ai mare grija cu acest aspect pe viitor pentru ca nu este de joaca și Doamne ferește poți lua bacterii. ..

    Apreciat de 1 persoană

  2. Eu sunt mega patita cu unghiile astea cu gel! Am scris un articol pe blog despre povestea asta si nu cred ca imi voi mai pune vreodata gel pe unghii.
    Ai grija la infectii- cumnata mea era aproape de aputarea unui deget din cauza ca i s-a infectat dupa ce a fost la manichiurista!

    Apreciat de 1 persoană

    • Pff imi pare rau sa aud asta. La mine nu se pune problema de infectii, imi place cum lucreaza, si mediul in care o face este unul curat. Pur si simplu sunt eu mai sensibila, cred ca se datoreaza faptului ca in trecut aveam probleme cu calciu, si chiar si acum mai am putin.

      Apreciază

  3. Am avut si eu mult timp unghii cu gel, pana cand mi-am dat seama ca arunc cu banii pe fereastra si ca imi stric unghiile degeaba. Eu dau foarte mult din maini, gesticulez, ma lovesc, si mereu se ajungea sa imi cada cate o unghie, doua…si tot asa. Cand mi le-am dat jos a fost soc, am plans la cum aratau unghiile mele ( erau cat o folie de ceapa). Acum am unghiutele mele, sunt scurte, dar nu mi-as mai pune din nou tips cu gel. (as pune direct gel pe unghie in schimb, am inteles ca e mai ok).

    Frumos modelul:) Sunt dragute unghiutele 😀
    Te pup !

    Apreciat de 1 persoană

    • Şi eu am la fel, tot gel pe unghie. Pana acum nu s-au rupt, nu ca as face „munci” grele cu mainile dar si cand fac… nu se rup. Momentan sunt la inceput, deci, nu le-am dat jos inca. Cand o sa le dau o sa mai fac un articol. Pup

      Apreciază

Lasă un răspuns

