Gama Gerovital H3

Hei fetelor! Astăzi vreau să vă spun câte ceva de gama un pic mai veche de la Gerovital H3 de care sunt extrem dar extrem de încântată.

Folosesc de aproape un an deodorantele de la Gerovital H3 şi sunt super încântată de ele. Pentru că am mai încercat şi alte deodorante pe lângă cele de la Gerovital țin să vă spun că în general unele deodorante au tendința de a ne usca zona axilei. Eu de exemplu seara, cand ajung acasa încă vreau să-mi simt zona axilei catifelată, fină şi bineînțeles să aibă o prospețime de durată.
Am descoperit deodorantele Gerovital H3 anul trecut şi am zis să le încerc, nu aveam nimic de pierdut. Le-am supus la un test destul de dur aş putea spune.
De dimineață de la ora 06:50 plecam spre liceu până la ora 3:30 apoi trebuia să mă duc la spital timp de 10 zile, adică 2 săptămâni pentru recuperare. Spitalul este la o ora si ceva distanță de mine şi trebuia să mă duc direct, nu mai aveam timp să mă duc acasă să-mi fac un duş. (o singură zi din săptămână aveam un pic de timp, cât să mă duc acasă să-mi fac un duş pentru că in ziua aia aveam mai puține ore). Recuperările au fost foarte intense, şi durau 2 ore. Ajungeam acasă la 20:30 sau 21:00 depinde de cum venea autobuzul.

Să revenim la deodorante, pe lângă faptul că rezistă foarte bine de dimineață până seara ele pot înlocui destul de bine un parfum. Într-o zi la cât de obosită am fost am uitat să-mi dau cu parfum, şi am fost întrebată cu ce parfum m-am dat. N-am stat prea mult pe gânduri şi mi-am dat seama că deodorantele miros atât de bine.

image

Deodorantele nu conțin alcool, parabeni sau triclosan, deci nu mi-a creat nicio senzație neplăcută de arsură sau iritație, chiar dacă uneori l-am folosit imediat după epilat.
Îl foloseam sâmbătă dimineața şi constat că mirosul încă mai persiată chiar şi duminică seara. Nu mi-a pătat hainele şi nu lasă nici urme albe.
Eu am o transpirație mică spre medie iar în cazul meu îşi face treaba perfect. Mirosul este unul foarte plăcut, până acum le-am încercat doar pe acestea două Splendide şi Sensitive, mai au înca două din această gamă pe care nu le-am încercat dar momentan le pun în aşteptare deoarece vreau să încerc noua gamă de  deodorante Gerovital H3 cu acid hialuronic.

–––––––

Ce părere aveți despre aceste deodorante, atât cele vechi cât şi cele noi?

Ne (re)vedem curând cu un nou articol. Vă pup!

Lasă un răspuns

