Flormar DIPLINER

Hello fetelor! Astăzi vreau să vă vorbesc despre singurul tuş cu care mă înțeleg. De 4 ani n-am mai folosit alt tuş decât cel de la Flormar DIPLINER.

image

Prima dată când m-am dus să-mi cumpăr un tuş a fost undeva pe la 14 ani. Am intrat la Flormar şi i-am cerut tipei de acolo un tuş de începători. Un tuş cu care să mă înțeleg bine şi să fie uşor de folosit. Nu a stat deloc pe gânduri şi mi-a recomandat tuşul dipliner care are o pensulă foarte țeapănă.

image

Ce îmi place foarte mult la el este că nu se întinde şi că pensula nu se deteriorează în timp. Seara când ajung acasă este aproape intact. Uneori îmi mai retuşez machiajul ochilor şi mai dau un pic cu tuş în colțul intern. Culoarea este foarte pigmentată şi intensă.
Pe mine mă ține un tuş cam 2 luni jumate iar pensula este ca nouă. Nu se deteriorează, nu se rupe şi nu se îndoaie.
Când îmi aplic tuşul îmi place să am o pensulă țeapănă, care să nu se îndoaie deoarece risc să mă mânjesc mult şi eventual să-mi bag pensula în ochi :)).

image

Linia de tuş nu o fac mereu la fel, uneori o fac mai subtire, mai groasă, cu o codiță mai mică, mai mare, fără codiță, acum depinde de forma ochiului.
Nu ştiu când voi schimba acest tuş dar nu cred că prea curând iar când îl voi schimba sigur o să-l schimb cu un tuş de tip cariocă.

–––––––

Voi ce tuş folosiți şi pe care mi-l recomandați?
Ne (re)vedem curând cu un nou articol. Vă pup!

Lasă un răspuns

