5 produse must-have pentru vară

Bună fetele! Revin cu un articol fresh de vară. Astăzi este 1 septembrie şi a fost o zi caniculară. Nici nu vreau să ştiu ce iarnă grea ne aşteaptă aşa că trec direct la produse.

Incep cu un produs de păr şi cred că deja îl ştiți.

image

Vechiul meu Syoss Keratin. Îl ador, vara îmi vine să mă spăl şi de 3 ori pe săptămână. Îmi place mult, miroase genial, spală super bine şi este şi foarte accesibil.

image

Ştiți deja cât de mult țin la părul meu, de aceea folosesc uleiuri şi tratamente pentru a-l menține sănătos şi frumos. Vara (şi nu numai) folosesc ulei de argan, la rădăcină, pe lungimea firului de păr şi la vârfuri.

image

Vara imi plac gelurile de duş fresh. Dimineața când îmi fac duş vreau să mă simt fresh şi să simt mirosul de citrice, mirosul de vară pe piele. Asta ma trezeşte complet. Vara asta am folosit gelurile de duş de la Dove şi Balea şi… o să-mi fie tare dor de mirosul lor.

image

V-am vorbit despre deodorantele Gerovital H3 într-un articol separat deoarece sunt prea geniale şi meritau un articol separat. Le-am incercat şi pe celelalte două doar că în carianta travel deoarece v-am zis că vreau să le încerc pe cele cu acid hialuronic.
Îmi plac mult aceste deodorante, rezistă foarte mult şi miros şi foarte fain, din punctul meu de vedere sunt perfecte pentru vară.

image

Chiar dacă mă ard, chiar dacă nu eu folosesc loțiunea de după plajă. După expunerea la soare automat suntem încalzite şi avem pielea foarte caldă, eu folosesc loțiunea de după plajă de la Gerovital deoarece mă facă să mă simt fresh, are un miros mentolat iar când o pulverizez pe piele este atât de rece şi fresh încât îmi dă o stare nemaipomenită. O ador.

–––––––

Voi ce produse ați folosit vara aceasta? Chiar sunt curioasă să aflu.

Ne (re)vedem curând cu un nou articol. Vă pup!

Lasă un răspuns

