Favoritele lunii: August 2015

Hello fetele! A venit timpul pentru încă un articol cu favorite. De data această cred eu că am destul de multe produse față de lunile trecute. Nu vreau să mă lungesc foarte mult aşa că să să vedem ce produse mi-au plăcut mie în luna august.

image

Voi începe cu un pachet de şervețele umede de la Auchan.

image

Mi-au plăcut aceste şervețele umede, le-am folosit doar în casă, pentru a mă şterge pe mâini sau machiajul de pe birou. Au un miros ok, sunt fără alcool şi îşi fac treaba. Într-un pachet sunt 70 de bucăți şi am dat pe ele în jur de 3-4 lei maxim.

image

Luna trecută am fost foarte activă, cel mai des m-am îmbrăcat sport, am făcut şi destul de multă mişcare iar acest parfum a fost perfect pentru activitățile mele. Are un miros fresh şi puțin floral şi persistă în jur de 5-6 ore.

image

Acesta cred că este prima loțiune tonică de pe acest blog :)). Mi-a plăcut mult, o foloseam aproape în fiecare dimineață şi îmi simțeam tenul foarte fresh şi cu un miros plăcut, predomină mult mirosul clasic de Nivea dar parcă simt ceva… şi nu sunt sigură dacă miroase un pic şi a castravete. Lasă un aspect matifiant, îndepărtează impuritățile şi hidratează. La capitolul hidratare nu e wow dar e ok, mi-a plăcut mult.

image

Aproape în fiecare dimineață foloseam gelul, exfoliantul şi mască. Am vorbit despre el într-un articol separat.
Îl foloseam aproape în fiecare dimineață ca gel de curățare şi exfoliant. Are mici particule albastre care nu sunt dure cu tenul. Ca mască îl foloseam de 2 ori pe săptămână. Mai multe informații găsiți într-un articol separat.

image

Vara cu toții avem nevoie de deodorante iar eu pe lângă cele de la Gerovital H3 l-am folosit şi pe cel de la Nivea invisible for black and white. A fost ok, persistă cam 5-6 ore iar mirosul este clasic Nivea.

image

Vara folosesc doar BB şi CC Cream. Mă feresc de un fond de ten pentru că nu vreau să-mi încarc prea mult tenul. Acesta a fost şi primul BB Cream pe care l-am folosit şi îmi place la fel de mult. Nu este foarte apos, la mine rezistă aproape toată ziua dacă îl fixez cu o pudră.
Eu am nuanța light, acoperă decent pentru un BB Cream, miroase bine şi nu prea am ce să-i reproşez.

image

Vara asta am folosit un BB şi un CC Cream. Acesta de la Gerovital este tot în nuanța light şi este mai deschis decât cel de la Garnier.
Acesta miroase evident a zmeură, acoperă la fel de bine, rezistă la fel de bine dacă îl fixez cu o pudră şi este mai lichid/apos față de cel de la Garnier.

image

V-am promis că vă țin la curent cu acest rimel de la Essence. Am rămas plăcut surprinsă, rezistă toată ziua, alungeşte şi oferă volum genelor şi seara câns ajung acasă nu am bobițe sub ochi de la rimel.

image

Acesta este primul ruj care apare pe blog, este de la Alix Avien, îmi place mult, este natural, uşor mat, hidratează şi rezistă în jur de 5 ore iar când se duce de pe buze tot rămâne aşa o pată de culoare, un roz pal foarte frumos. Îl reaplic o singură dată dar nu mereu.

image

Aproapr zilnic am folosit creionul de sprâncene de la Kallos în nuanța 02. Singurul lucru care nu îmi place la acest creion e că se ascute şi nu este retractabil.

image

De câteva luni am început să folosesc ața dentară. Am două una de la Sensodyne şi are 30m şi are un miros fresh, de mentă exact ca Tic Tac-ul cu mentă.
Curăță locurile în care periuța nu ajunge, curăță locurile greu accesibile. Aceasta este special pentru concepută pentru dinții şi gingiile sensibile, ața este moale şi foarte subțire. Îmi place şi recipientul, încape fără probleme în portfard sau într-un buzunar ascuns al genții.
Singurul dezavantaj pe care l-am observat eu este că fiind foarte subțire şi moale, se rupe destul de uşor dacă nu eşti atent. Iar ca ingrediente am citit că conține Sodium Fluoride. O recomand cu drag şi chiar încurajez folosirea aței dentare.

image

La fel ca ața dentară de la Sensodyne se foloseşte uşor, este tot pentru dinții şi gingiile sensibile. Față de ața de la Sensodyne, cea de la Colgate nu are un miros specific, aproape că n-are miros dar îmi place, le folosesc alternativ şi are 25m. Prima dată când am folosit ața de la Colgate am crezut că o să sângerez deoarece ața este mai solidă decât cea de la Sensodyne dar am rămas surprinsă că  nu a fost aşa. Dar dacă ar trebui să aleg doar una… îmi place un pic mai mult cea de la Sensodyne. Acum depinde foarte mult de dinții şi de gingiile fiecăruia.

–––––––

Acestea au fost favoritele lunii august, sper că v-au plăcut şi că au fost interesante. Voi ce produse ați folosit în luna august?

Vă pup şi ne (re)vedem curând cu un nou articol.

2 gânduri despre “Favoritele lunii: August 2015

  1. Foarte faine toate produsele 🙂 Gelul ala de la Garnier imi face rau cu ochii 🙂 Si de la Nivea, apropo de lotiune tonica, am auzit ca e una Natural sau ceva foarte buna. Vreau sa ajung si eu sa mi-o cumpar zilele astea. Personal, antiperspirantele Nivea nu imi plac 😦 Rujul ala pare foarte fain ! 🙂 Te pup:*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

