Back to School: OOTD

Mai puțin de o săptămână şi încep şcolile/liceele/facultățile. Eu încep anul terminal de liceu, clasa a 12 a şi am foarte mari emoții.

Astăzi am ales să vă prezint o ținută de „prima zi”. Am ales ceva simplu şi de efect aş zice eu.
Țin să îmi cer scuze de pe acum deoarece timpul meu liber nu s-a pupat cu cel al fotografului meu aşa că am improvizat.

image

Am ales să port o cămaşă un pic mai transparentă (deoarece sunt în anul terminal şi îmi permit să port ceva mai… îndrazneț).
Apoi am ales o pereche de jeansi simpli, clasici aş zice eu împreună cu nişte balerini negrii simpli cu lac în jurul acestora.
Geanta este neagră, cu 2 fermoare în părți (cu franjuri).

image

image

image

Wearing:

Cămaşă: Kurtmann
Jeansi: Bershka
Balerini: dePurtat
Geantă: Galeriile Titan

Acum vine partea interesantă. Acest articol a fost făcut în colaborare cu 6 fete tare simpatice cu ocazia începerii şcolilor.

image

Împreună cu ele am pregătit o surpriză, aşa că urmăreşte pe Facebook hashtagul #scoasadincutie.
Acum vă învit pe blogurile lor să vedeți alte articole legate de prima zi de şcoala/liceu/facultate.

Alexandra Cristea
Irina Minca
Lory’s Blog
Ana Timofte
Ioana Maria Alexandra
Corina Dragulescu

8 gânduri despre “Back to School: OOTD

Lasă un răspuns

