Dimineți perfecte cu Nescafe

Sunt sigură că nu sunt singura care se trezeşte mai bine atunci când miroase cafeaua proaspăt făcută de dimineață.
Mirosul de cafea este printre mirosurile mele preferate, nu numai dimineața ci la orice oră.

Nu cred că e ceva mai plăcut decât să bei o cafea de dimineață. O cană de cafea te energizează şi te bine dispune. De obicei dimineața sunt pe fugă dar chiar şi asa prefer să nu beau o cafea de la automat. După ce că este apă chioară (la unele) nu este deloc tare, nu că mi-ar plăcea cafeaua foarte tare dar… este foarte slabă, apă chioară cu miros de cafea dar nu prea.
Prefer să o fac eu, doar pun apa la încălzit şi desfac plicul de cafea.

image

De cele mai multe ori prefer Nescafe, atunci când sunt în grabă să plec undeva sau pur şi simplu îmi e lene.
Pe lângă faptul că este accesibilă, este şi bună, suficient de tare, miroase genial, nu este neaparată nevoie de zahăr (dar eu pun un cubuleț) şi se face şi foarte repede, instant, este un fel de „cafeaua puturoşilor”. Iar când sunt şi mai grăbită o pun într-un termos şi am plecat. De obicei aşa fac, pentru că nu prea beau cafea imediat după cr m-am trezit.
După parerea mea merge perfect cu un croissant cu ciocolată.
Uneori când rămân în pană de pliculețe ori cumpăr un pliculeț de la magazin e în jur de 0,60 de bani ori îmi fac un ceai.

–––––––

Voi ce beți de dimineață? Vă pup şi ne (re)vedem curând cu un nou articol.

2 gânduri despre “Dimineți perfecte cu Nescafe

Lasă un răspuns

