Shopping: NewYorker, DM, Magazin Victoria

Hello frumoaselor! Astăzi vă întâmpin cu un articol de shopping. Am aşteptat un pic ca să se strângă ceva-ceva şi să pot face un articol complet.

Pentru început voi începe cu primul meu şampon uscat.

image

L-am ales pe cel de la Balea, am auzit lucruri bune despre el acum să vedem dacă sunt şi adevărate.

image

Continui cu o pensulă de blending. Este făcută din peri sintetici microfini de înaltă calitate (spun ei), optim pentru a întinde şi şterge pentru a da mai mult efect trecerii de la o culoare la alta. Cu vârful său special preia cantitatea necesară de fard de pleoape şi lasă urme umbroase.

image

Cămaşa este din NewYorker,materialul este calitativ, vaporoasă şi mi-a plăcut tare mult că este turcoaz pentru că o pot asorta cu uşurință la o pereche de jeansi.

image

Ce contează că suntem în septembrie? Tot caniculă e şi nu m-am putut abține. Ador salopeta asta, simplă, lejeră şi de efect aş zice eu şi ea tot din NewYorker este.

image

Acum trecem la ceva mai grosuț, o cămaşă cu mânecă lungă care nu e nici prea groasă dar nici prea subțire, materialul la fel de calitativ, are câteva rupturi mici în față şi în spate şi se încheie cu capse. Cămaşa nu este albă ci mai degrabă un bej şi este cumpărată din magazinul Victoria.

image

Gecuța este din piele ecologică, destul de grosuță, cu două buzunare, cumpărată tot din magazinul Victoria. Îmi place modelul, îmi este un pic măricică la mâneci dar nu cu mult, cam cu 2 degete dar este ok, nu am probleme cu asta.

–––––––

Asta am cumpărat eu în ultima lună, sper că v-am inspirat şi atras atenția. Vă pup şi ne (re)vedem curând cu un nou articol.

Lasă un răspuns

