Sesiunea de make-up by Vichy

Hello fetele! Aşa cum v-am spus şi pe pagina mea de Facebook, astăzi am fost la o sesiune de make-up organizată de Vichy.

Pe lângă machiajul propriu-zis am aflat şi câteva sfaturi utile.
Pentru început vreau să vă spun că a fost prima experiență de genul acesta şi am rămas plăcut surprinsă. Când am ajuns acolo mă aşteptam să fiu machiată de o femeie dar n-a fost aşa şi pe o parte mă bucur. Mă bucur pentru că un bărbat are altă viziune față de o femeie. Am fost machiată de Claudiu Burca iar rezultatul a fost pe gustul meu.

image

În urmă cu aproximativ 5-6 luni aplicam fondul de ten cu degetele pentru că fiind mereu pe fugă n-am mai stat să-l aplic cu o pensulă dar de astăzi am revenit la pensule iar ocazional un beauty blender. Ştiam că există o diferență dacă aplici fondul de ten cu o pensulă dar… „graba strică treaba”.
Înainte de a aplica fondul de ten trebuie să folosim un exfoliat de uz zilnic pentru a îndepărta celulele moarte.

Mi-a plăcut tare mult, atmosfera a fost una plăcută, make-up artistul Claudiu prietenos, vorbăreț, de treabă şi foarte talentat.

image

Vedeta machiajului a fost fondul de ten, DermaBlend, iar eu am fost în nuanța 15. Pentru a completa restul machiajului, Claudiu, a folosit şi alte brand-uri care s-au potrivit perfect.
Iar la sfârşit am primit cadou o punguliță de la Vichy cu apa termală şi un mini catalog cu mostre. Într-un articol separat vă voi spune mai multe despre mostre şi părerile mele sincere.

image

image

Acum vine partea interesantă, rezultatul. Mai întâi vă voi lăsa rezultatul meu apoi rezultatul altor două fete.

image

image

image

image

Rezultatul fetelor:

image

image

image

Vă pup cu drag şi ne (re)vedem curând cu un nou articol.

Lasă un răspuns

