10.000 de abonați NIVEA

Hello frumoasele mele! Astăzi nu am avut o zi tocmai bună iar NIVEA s-a gândit să-mi însenineze un pic ziua.

Astăzi când am ajuns acasă am văzut pe patul meu un pachețel. La început am stat un pic şi m-am gândit de unde ar putea fi pachețelul şi de la cine e. Ştiam cu siguranță că nu am făcut comandă la nimic şi chiar nu aveam nici o idee.

image

L-am deschis rapid, n-am mai stat sa-i fac poză pentru că ştiam foarte bine că nu am comandat nimic, iar din cauza aceasta este un pic lipit.
Am rupt repede hârtia şi am văzut o punguliță NIVEA. Am rămas surprinsă şi în acelaşi timp nedumerită.
Pentru că trebuia să mă lămurească cineva aşa că am întrebat echipa NIVEA cu ce ocazie am avut parte de această surpriză.

NIVEA a ajuns la pragul de 10.000 de abonați în noua lor campanie de înscriere la newsletter-ul NIVEA.

Mă bucur tare mult pentru ei mai ales că prima mea cremă pe care am folosit-o a fost NIVEA Creme. Prima şi prima oară am folosit-o la vârsta de 11 ani şi mi-a plăcut tare mult mirosul şi faptul că îmi lăsa mâinile fine.

Cadoul a venit într-o punguliță transparentă din plastic NIVEA, tare practică.

image

Iar înauntru am găsit prima mea cremă, NIVEA Creme, o mostră, noua lor crema NIVEA Care şi un catalog cu produsele lor şi cu câteva sfaturi.

image

Vreau să-i felicit din tot sufletul şi să le mulțumesc pentru cadoul trimis care sincer vă spun, mi-a făcut ziua mai frumoasă.

–––––––

Acesta a fost articolul de astăzi, sper că a fost pe placul vostru şi ne (re)vedem curând într-un nou articol.
Vă pup!

Lasă un răspuns

