The Versatile Blogger Award

Recunosc că astăzi nu ştiam ce să scriu pentru că am toate postările programate dar s-a ivit ocazia să fiu nominalizată la „The Versatile Blogger Award”.

Reguli:

Mulțumește-i persoanei care ți-a spus de tag: Mulţumesc mult Andra, pentru nominalizare. Te pup!

Include link-ul către blogul respectiv: pe Andra o puteți găsi aici

Alegeți 15 bloggerițe pe care le urmăriți constant sau pe care le-ați descoperit recent: La sfârşit veţi putea vedea nominalizările numai că nu vor fi 15 persoane.

Lasă link la ultima lor postare pentru a le anunța de tag.

Acum vine partea interesantă în care trebuie să spun 7 lucruri despre mine.

1. Primul lucru este că atunci când vorbesc eu de fapt țip. Când eram mai mică şi mă jucam în spatele blocului țipam foarte tare. O colegă stătea la etajul 4 cu termopanele închise dar chiar şi aşa… tot mă auzea extrem de tare.

2. Atunci când îmi este lene sau nu am chef să fac ceva care este în program găsesc eu o soluție pe care evident numai eu o înțeleg şi scap de acel lucru.

3. Nu suport să-mi împart mâncarea. Încă din prima zi de şcoală îmi luam chipsuri sau ceva dulce, chestii de ronțait şi mereu îmi cerea cineva apoi eu rămâneam fără. Iar cu timpul „nehaliții” au început să atenteze la sendvişul meu şi asta nu-mi plăcea deloc. Mereu îmi iau atât cât ştiu că pot să mănânc dar daca mai vin alți 3-4 să-mi mănânce din mâncare… ne certăm.

4. Când aveam vreo 5-6 ani am vrut să mă dau în tobogan. Era iarna afară iar toboganul era imens. Treptele erau toate înghețate şi alunecoase dar eu m-am urcat până la ultima treaptă apoi am alunecat şi am căzul cu capul în jos şi cu picioarele în sus. Ciudat este că nu mi-a rămas semn. 

5. Atunci când mănânc ceva dulce sau ceva care ştiu că aş face poftă oricui, fac o poză apoi o trimit persoanelor cu care vorbesc eu cel mai des, doar pentru a le face poftă.

6. Sunt foarte selectivă când vine vorba de prieteni asta pentru că în trecut am avut nişte probleme, dezamăgiri şi momente urâte iar în urma acestora îmi aleg prietenii. Am puțini dar buni.

7. Am făcut 3 sporturi când eram mică, înot, gimnastică şi balet iar acum vreau să mă reapuc de înot.

–––––––

Acum nominalizările mele sunt: Color me with Beauty Ştefana (The Pretty Blossoms) Ioana Dumitrache Ioana Maria Alexandra

Lasă un răspuns

