Kardashian Beauty Haircare Romania

Astăzi surorile Kardashian şi-au lansat o linie profesională completă de îngrjire a părului si styling numită Kardashian Beauty Hair. Aveți aici link-ul

image

Ingredientul minune este uleiul luxuriant de semințr negre, bogat în acizi graşi esențiali şi antioxidanți. Uleiul are rolul de a proteja şi a menține părul sănătos, hidratant şi strălucitor.
Kardashian Beauty oferă o paletă de produse de hairstyling, accesorii, plăci şi uscătoare de păr potrivite pentru orice tip de păr şi look.

image

image

Ştiți deja cât de obsedată sunt de părul meu iar când aud ceva nou despre anumite produse destinate părului explodez.
Site-ul este accesat de foarte multe persoane deoarece astăzi a fost lansat în România dar am reuşit să văd periile de păr care sunt la un preț mai mult decât accesibil. Am văzut perii de păr de la 35 de lei, deci imaginați-vă doar.
Ce am mai citit eu pe acolo, cât am apucat bineînțeles este că beneficiile produselor sunt următoarele: hidratează părul, protejează părul împotriva factorilor externi, fortifică firul de păr, repară părul degradat şi revitalizează şi oferă strălucire părului.

Abia aştept să pot da o comandă, acum abia am putut să văd câteva produse dar de un lucru vă asigur, sunt foarte accesibile. În primă fază nu mi-a venit să cred, nu ştiam ce-s cu prețurile alea şi am rămas plăcur surprinsă. Acum sunt tare curioasă să aflu calitatea lor.

–––––––

Sper că articolul de astăzi a fost pe placul vostru şi ne (re)vedem curând cu un articol nou.

Lasă un răspuns

