Favoritele lunii: Septembrie 2015

Luna trecută nu am avut foarte multe favorite şi din cauza aceasta n-a fost sigură dacă să scriu sau nu acest articol dar fiindcă am câteva produse absolut geniale am zis să-l scriu.

image

Primul favorit este şamponul uscat de la Balea. Am vrut neapărat un şampon uscat deoarece părul meu se îngraşă foarte repede şi un şampon uscat am zis că m-ar ajuta foarte mult. Aşa a şi fost. Şamponul uscat de la Balea m-a ajutat foarte mult. Ce îmi place la el este că nu se face părul alb decât dacă aplici o tonă. Am încercat asta, am aplicat mai mult într-o zi şi eram albă la rădăcină. De acum aplic mai puțin pentru că ştiu că îşi face treaba şi ține foarte mult timp, calitate-preț este foarte bun. Am dat 9 lei pe el şi are 200 ml.

image

Continui cu parfumul Paco Rabanne. Îmi place tare mult şi rezistă aproape toată ziua. Cât despre miros… ştiți deja că nu prea mă descurc să le descriu dar îmi place tare mult mirosul, nu este floral, aduce mai mult a fresh.

image

Îmi trebuia neapărat un bronzer. Am rămas în pană la propriu şi chiar nu ştiam ce bronzer să cumpăr. Am intrat în Auchan pentru a face câteva cumpărături şi am trecut pe lângă cosmetice şi am zis dacă tot am trecut pe acolo să cumpăr şi un bronzer. Tipa de acolo mi l-a recomandat pe acesta iar eu nu prea eram încantată deoarece am văzut prețul şi nu credeam că e atât de bun pe cât zicea tipa de acolo. Dar în final am rămas plăcut surprinsă. Este destul de pigmentat, rezistă bine, are irizații aurii, culoarea este foarte caldă, un maroniu foarte cald, nuanța este 001 şi l-am folosit chiar toată luna.

image

Acesta este primul meu fard mono mat. Este pigmentat, îl folosesc în pliu, rezistă foarte bine, îmi place că este mat iar nuanța este 122 Elegant.

image

Voiam pensule noi neapărat şi dacă tot am cumpărat un fard mono am zis să cumpăr şi doua pensule. Prima este o pensulă de blending. Este din peri sintetici microfini. Îmi place că este foarte fină abia dacă o simt pe pleoapă. Dă efect trecerii de la o culoare la alta şi preia fix cantitatea necesară de fard pe pleoape.

image

A doua pensulă este tot din dm, capătul cilindrical este perfect pentru conturarea pleoapei de sus şi a zonelor mai dificile.
Îmi plac tare mult ambele pensule iar prețul unei pensule este foarte accesibil. Undeva pe la 10 lei.

image

Acest gloss este de la Flormar şi îl am de câteva luni bune şi am zis să-l termin mai repede pentru că nu îmi plac deloc gloss-urile. Acesta mi-a plăcut şi nu mi-a plăcut.
Culoarea mi-a plăcut, un roz pal cu sclipici. Şi cam atât mi-a plăcut. L-am folosit numai când îmi prindeam părul într-o coadă sau un coc pentru că este tare lipicios iar el rezistă undeva pe la 3 ore.

image

Această spumă m-a salvat tare mult. Într-o zi am vrut să mă încalț cu o pereche de platforme pe care nu le-am mai purtat de anul trecut. Ele erau pătate şi puțin albe din cauză că ultima dată m-a prins ploaia cu ele şi erau pline de sare. Am pulverizat spuma pe toată suprafața apoi am întins toată spuma cu ajutorul perieri cu mişcări rotative. Pur şi simplu ador acest produs, l-am cumpărat din Deichmann şi a fost cam 25-30 de lei.

–––––––

Sper ca v-au atras atenția produsele şi că ați adăugat câteva pe lista voastră de cumpărături.
Vă pup şi ne (re)vedem curând cu un nou articol.

Lasă un răspuns

