Ultimul articol din acest an pe acest blog

Astăzi vin cu o veste destul de bună pentru mine.

După cum vedeți şi în titlu, acesta este ultimul articol pe acest blog. De ce? Pentru că am nevoie de o pauză şi pentru că la anul în ianuarie (nu ştiu exact data) îmi voi lansa noul blog iar prin februarie canalul de YouTube. Simt nevoia de o schimbare şi abia aştept ca ea să aibă loc.
Chiar dacă nu voi m-ai posta pe acest blog, voi continua să postez pe pagină, pe contul meu de Instagram şi pe contul personal de Facebook.

Facebook Page: aici
Contul personal de Facebook: aici
Instagram: aici

Acestea sunt singurele retele de socializare pe care sunt şi posibil să-mi fac şi Twitter. În orice caz vă voi anunța pe Facebook.

–––––––

Vă mulțumesc tururor celor care m-ați urmărit şi mă urmăriți în continuare.
Sper să o faceți şi pe noul blog dar si pe YouTube. Vă pup şi ne (re)vedem curând!

Lasă un răspuns

